Ανακοίνωση της Μιας Πόλης Ανάποδα για τις «Μέρες Ανυπακοής» στην αύξηση της τιμής των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Posted on 04/02/2011 από

0


Η Μια Πόλη Ανάποδα συμμετέχει οργανωμένα και αποφασιστικά στις «Μέρες Ανυπακοής» στην αύξηση των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στην καμπάνια ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ (http://dorean-metakinisi.blogspot.com) κινήσεων πόλης του Λεκανοπεδίου. Καλεί τους εργαζόμενους και τη νεολαία της πόλης μας να μην ακυρώνουν εισιτήριο, να αντισταθούν έμπρακτα στη μοιρολατρία του «δε γίνεται τίποτα», να αποτρέψουν με κάθε τρόπο την διάλυση των δημοσίων συγκοινωνιών. Ταυτόχρονα, καταγγέλλει την οργανωμένη αθλιότητα της Ιερής Συμμαχίας κυβέρνησης-πουλημένων δημοσιογραφίσκων, που επιτίθεται στο ογκούμενο κίνημα ανυπακοής, χαρακτηρίζοντας το ως «φασιστικό» και «δολιοφθορείς». Δολιοφθορέας κάθε εργατικού δικαιώματος είναι η χούντα ΠΑΣΟΚ/ΕΕ/ΔΝΤ, που:

– Προχωρεί σε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 40% σε λεωφορεία, μετρό, ηλεκτρικό, τρόλεϊ,

– Καταργεί δρομολόγια και γραμμές,

– Ετοιμάζεται να παραδώσει τις συγκοινωνίες σε ιδιώτες, για να εκτιναχθεί στα ύψη η τιμή των εισιτηρίων και να περικοπούν ακόμα περισσότερα δρομολόγια,

– Αύξησε την τιμή των εισιτηρίων στον ΟΣΕ,

– Βυθίζει τον κόσμο στη φτώχεια και την βαρβαρότητα.

Απειλεί με εισαγγελείς ο κατάπτυστος Ρέππας και οι πλουσιοπάροχα αμειβόμενοι κρετίνοι των καναλιών, αποκρύπτοντας ότι:

– Υπουργεία και δημόσιοι οργανισμοί οφείλουν στον ΟΑΣΑ το ποσό των 2 δις 700 εκατ. € για αντισταθμιστικές καταβολές,

– Για να καλύψει τα έξοδα λειτουργίας του, ο ΟΑΣΑ εξαναγκάζεται από τις κυβερνήσεις να δανείζεται με υψηλά επιτόκια από ιδιωτικές τράπεζες, επιβαρυνόμενος τα τοκοχρεολύσια,

– Το ελληνικό δημόσιο επιδοτεί με τα λεφτά των φορολογούμενων τις ιδιωτικές εταιρίες ακτοπλοΐας, την Olympic Air του Βγενόπουλου και τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ. Τα ιδιωτικά μέσα μεταφοράς επιδοτούνται μέχρι το τελευταίο ευρώ, ενώ στις δημόσιες συγκοινωνίες καταβάλλεται μόνο το 18% της προβλεπόμενης από το νόμο επιδότησης.

– Από την ΕΘΕΛ λείπουν 1200 οδηγοί και 200 τεχνικοί, το 35% των τρόλεϊ είναι ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια, γενικεύονται οι καθυστερήσεις στο Μετρό. Η έλλειψη προσωπικού αναγκάζει τους εργαζόμενους να δουλεύουν υπερωριακά καθώς και στα ρεπό τους. Έτσι, ένας εργαζόμενος της ΕΘΕΛ με 15 χρόνια προϋπηρεσίας χωρίς οικογενειακά επιδόματα, παίρνει 1250 €, ποσό που εξαναγκαστικά αυξάνεται λόγω έλλειψης προσωπικού.

– Επιχειρούν να μας στρέψουν ενάντια στους εργαζομένους των ΜΜΜ, για να τσακίσουν όλους μας! Ο φασιστικός «κοινωνικός αυτοματισμός» δεν θα περάσει!

– Όπως και στα διόδια, να μην υπακούσουμε! Αλληλεγγύη μεταξύ των επιβατών/Είμαστε πολλοί, μπορούμε να επιβάλλουμε το δίκιο!

– Απαιτούμε δημόσιες/ποιοτικές/δωρεάν συγκοινωνίες, διότι η έννοια του κοινωνικού αγαθού είναι ασύμβατη με την παροχή αντιτίμου, διότι οι σύγχρονες μαζικές συγκοινωνίες είναι η λύση στο κυκλοφοριακό και στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος στην πόλη.

– Κοινός αγώνας επιβατών και εργαζομένων στα ΜΜΜ. Να πληρώσουν την κρίση αυτοί που τη δημιούργησαν! Κοινή δράση των σωματείων, φορέων, επιτροπών, σχημάτων που αντιστέκονται.

Advertisements
Posted in: Χωρίς κατηγορία